ПЛАН РОБОТИ


 Тема роботи предметно-методичної комісії 
вчителів української мови та літератури 
Покровського району 
 у 2018- 2019 навчальному році:
          Інноваційна діяльність сучасного філолога – україніста  у світлі положень концепції  «Нова українська школа».
                                    Задачі ПМК  на 2018- 2019 навчальний рік:
-           проаналізувати якість викладання української мови та літератури у навчальних закладах Покровського району та  вдосконалювати  систему роботи щодо підготовки учнів до ЗНО, участі у Всеукраїнських  олімпіадах, конкурсах ;
-            формувати мотиваційну компетентність педагогів, залучати їх  до участі у  методичних  заходах обласного та районного рівнів: фахових конкурсах, творчих  майстернях, майстер-класах, творчих групах;
-            з метою поширення перспективного педагогічного досвіду викладання української мови та літератури презентувати методичні здобутки вчителів через створення  методичних посібників та тематичних збірок;
-                 висвітлювати діяльність ПМК та методичні здобутки вчителів у «Блозі філологів – україністів Покровського району»

   План методичних заходів
МО вчителів української мови та літератури Покровського району
на 2018-2019 навчальний рік

І.  Серпнева студія
«Оновлення змісту і методів навчання української мови та літератури 
в умовах нового Державного стандарту».
Серпень  2018 року




Зміст роботи

Відповідальні
1.Аналіз роботи РМО за 2017-2018 навчальний рік та завдання на 2018-2019 навчальний рік.

2. Аналіз ЗНО-2018 з української мови і літератури: результати,  досвід,    мотивація.

3. Методичні рекомендації щодо викладання української мови та літератури    у 2018-2019 н.р.

4. Інструктивно - методичні рекомендації щодо заповнення сторінок класного журналу з української мови та літератури. (Чинні вимоги.Дайжест.)

5.Огляд нових інформаційних джерел з питань методики викладання української мови та літератури.

5. Методичні та виховні заходи на 2018-2019 навчальний рік.
     - заходи облІППО;
    -  районний заходи    -  участь у обласних та Всеукраїнських конкурсах, іграх («Патріот»,»Соняшник») тощо


Керівник РМО вчителів
української мови та літератури Овсяник Л.В.
Методист КУ РМК
Воробйова Н.О.



ІІ.  Методична студія на базі Новотроїцької ЗОШ І-ІІІ ступенів
«Інноваційна діяльність філологів-україністів на шляху до НУШ».  

Майстер-класи переможців та фіналістів
Всеукраїнських  та обласних  фахових конкурсів

               30 жовтня  2018 року




Зміст роботи

Відповідальні
1.
  На перехресті інновацій. Нові підходи до педагогічної діяльності філологів –україністів.

  Воробйова Н.О.- методист КУ РМК
2.
  Діяльнісний та компетентнісний підходи до навчання в умовах НУШ.
  Земляна Н.М. – заступник директора з НВР Новотроїцької ЗОШ І-ІІІ ступенів

3.


  Урок української мови у спектрі
нового освітнього простору НУШ.

   Смирнова Р.В.Учитель української мови та літератури Новотроїцької ЗОШ , призер обласного етапу конкурсу «Учитель року -2018»

4.

   Метод «Календоскоп» як форма організації навчальної діяльності
учнів на уроках української мови у НУШ.

  Учитель української мови та літератури Миролюбівського НВК, фіналіст методичного параду «Окрилений філолог»
Коваленко Ю.О.
5.
  Дефрифінг. «Міжпредметна інтеграція -  шлях до ефективного навчання».
  Воробйова Н.О.- методист КУ РМК

ІІІ.  Методична лабораторія «Реалізація принципу дитиноцентризму
на уроках української словесності»
15 січня  2019 року




Зміст роботи

Відповідальні
Форма участі
1.
  Дитиноцентризм – ключовий компонент формули НУШ.

Воробйова Н.О.- методист КУ РМК
Інтерактивна
доповідь
2.
  Аналіз участі учнів у Всеукраїнській олімпіаді та  мовно - літературних конкурсах.
Воробйова Н.О.- методист КУ РМК
Аналітичний звіт

3.

   Доля дитини у творчості українських письменників
Диннік В.І. – учитель української мови та літератури  Новоекономічної ЗОШ
І-ІІІ ступенів
Майстер-клас
4.

  Індивідуальний освітній маршрут учня як форма організація навчальної діяльності у Новій українській школі.
 Деменко Н.М.- учитель української мови та літератури Удачненської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Практична робота
5.
   Виховуємо особистість  на духовних цінностях
  рідного краю.
 Овсяник Л.В. - учитель української мови та літератури Миколаївської  ЗОШ І-ІІІ ступенів

Віртуальна подорож
6.
   Рефлексія. «Дитина – це сонце».

Воробйова Н.О.- методист КУ РМК
 Інтерактивна вправа

ІV. Розвиток ключових компетентностей учнів
через текстоцентричне інтегроване навчання
на уроках української мови та літератури
(майстер - клас учителя української мови та літератури
Срібненського НВК Шибарєвої Світлани Олексіївни)
28 березня 2019 року



Зміст роботи

Відповідальні
Форма участі
1.
  Оновлення змісту освіти - важливий крок  у розбудові Нової української школи

   Воробйова Н.О.- методист КУ РМК
Інтерактивна
доповідь
2.
   Осмислення тексту як мовленнєвого витвору - основа текстоцентричного  підходу на уроках української мови та літератури.
Шибарєва С.О. - учитель української мови та літератури  Срібненського НВК
Інтерактивна доповідь.

3.

  Урок української мови.
5 клас. «Другорядні члени речення». Фрагмент уроку.
Майстер-клас.
4.

  Дебрифінг. «Текстоцентричний  підхід:переваги і труднощі»
Метод «Прес».

Немає коментарів:

Дописати коментар