Тема роботи предметно-методичної комісії
вчителів української мови та літератури
Покровського району
у 2018- 2019 навчальному році:
Інноваційна діяльність сучасного філолога –
україніста у світлі положень
концепції «Нова українська школа».
Задачі
ПМК на 2018- 2019 навчальний рік:
- проаналізувати
якість викладання української мови та літератури у навчальних закладах
Покровського району та вдосконалювати систему роботи щодо підготовки учнів до ЗНО,
участі у Всеукраїнських олімпіадах,
конкурсах ;
- формувати мотиваційну компетентність
педагогів, залучати їх до участі у методичних заходах обласного та районного рівнів: фахових
конкурсах, творчих майстернях,
майстер-класах, творчих групах;
- з
метою поширення перспективного педагогічного досвіду викладання української
мови та літератури презентувати методичні здобутки вчителів через
створення методичних посібників та тематичних
збірок;
-
висвітлювати
діяльність ПМК та методичні здобутки вчителів у «Блозі філологів – україністів
Покровського району»
План методичних заходів
МО вчителів української
мови та літератури Покровського району
на 2018-2019 навчальний рік
на 2018-2019 навчальний рік
І. Серпнева студія
«Оновлення змісту і методів навчання
української мови та літератури
в умовах нового Державного стандарту».
Серпень 2018 року
Зміст роботи
|
Відповідальні
|
1.Аналіз роботи РМО за 2017-2018 навчальний
рік та завдання на 2018-2019 навчальний рік.
2.
Аналіз ЗНО-2018 з української мови і літератури: результати, досвід,
мотивація.
3.
Методичні рекомендації щодо викладання української мови та літератури у 2018-2019 н.р.
4.
Інструктивно - методичні рекомендації щодо заповнення сторінок класного
журналу з української мови та літератури. (Чинні вимоги.Дайжест.)
5.Огляд
нових інформаційних джерел з питань методики викладання української мови та
літератури.
5.
Методичні та виховні заходи на 2018-2019 навчальний рік.
- заходи облІППО;
-
районний заходи - участь у обласних та Всеукраїнських
конкурсах, іграх («Патріот»,»Соняшник») тощо
|
Керівник РМО вчителів
української мови та літератури Овсяник
Л.В.
Методист КУ РМК
Воробйова Н.О.
|
ІІ. Методична студія на базі Новотроїцької ЗОШ І-ІІІ ступенів
«Інноваційна діяльність філологів-україністів
на шляху до НУШ».
Майстер-класи переможців та фіналістів
Майстер-класи переможців та фіналістів
Всеукраїнських та обласних фахових конкурсів
30
жовтня 2018 року
Зміст роботи
|
Відповідальні
|
|
1.
|
На перехресті інновацій. Нові підходи до
педагогічної діяльності філологів –україністів.
|
Воробйова Н.О.- методист КУ РМК
|
2.
|
Діяльнісний та компетентнісний підходи до
навчання в умовах НУШ.
|
Земляна Н.М. – заступник директора з НВР
Новотроїцької ЗОШ І-ІІІ ступенів
|
3.
|
Урок української мови у спектрі
нового освітнього простору НУШ.
|
Смирнова Р.В.Учитель української мови та
літератури Новотроїцької ЗОШ , призер обласного етапу конкурсу «Учитель року
-2018»
|
4.
|
Метод «Календоскоп» як форма організації
навчальної діяльності
учнів на уроках української мови у
НУШ.
|
Учитель української мови та літератури
Миролюбівського НВК, фіналіст методичного параду «Окрилений філолог»
Коваленко
Ю.О.
|
5.
|
Дефрифінг. «Міжпредметна інтеграція - шлях до ефективного навчання».
|
Воробйова Н.О.- методист КУ РМК
|
ІІІ. Методична лабораторія «Реалізація
принципу дитиноцентризму
на уроках української словесності»
15
січня 2019 року
Зміст роботи
|
Відповідальні
|
Форма участі
|
|
1.
|
Дитиноцентризм – ключовий компонент формули
НУШ.
|
Воробйова
Н.О.- методист КУ РМК
|
Інтерактивна
доповідь
|
2.
|
Аналіз участі учнів у Всеукраїнській олімпіаді та мовно - літературних конкурсах.
|
Воробйова
Н.О.- методист КУ РМК
|
Аналітичний
звіт
|
3.
|
Доля дитини у творчості
українських письменників
|
Диннік
В.І. – учитель української мови та літератури
Новоекономічної ЗОШ
І-ІІІ
ступенів
|
Майстер-клас
|
4.
|
Індивідуальний освітній маршрут учня як
форма організація навчальної діяльності у Новій українській школі.
|
Деменко Н.М.- учитель української мови та
літератури Удачненської ЗОШ І-ІІІ ступенів
|
Практична
робота
|
5.
|
Виховуємо
особистість на духовних цінностях
рідного
краю.
|
Овсяник Л.В. - учитель української мови та
літератури Миколаївської ЗОШ І-ІІІ
ступенів
|
Віртуальна
подорож
|
6.
|
Рефлексія. «Дитина – це сонце».
|
Воробйова
Н.О.- методист КУ РМК
|
Інтерактивна вправа
|
ІV. Розвиток ключових компетентностей учнів
через текстоцентричне інтегроване навчання
на уроках української мови та літератури
(майстер - клас учителя української мови та
літератури
Срібненського НВК Шибарєвої Світлани
Олексіївни)
28 березня 2019 року
Зміст роботи
|
Відповідальні
|
Форма участі
|
|
1.
|
Оновлення змісту освіти - важливий
крок у розбудові Нової української
школи
|
Воробйова Н.О.- методист КУ РМК
|
Інтерактивна
доповідь
|
2.
|
Осмислення тексту як мовленнєвого витвору -
основа текстоцентричного підходу на
уроках української мови та літератури.
|
Шибарєва С.О. - учитель української
мови та літератури Срібненського НВК
|
Інтерактивна
доповідь.
|
3.
|
Урок
української мови.
5 клас. «Другорядні члени речення».
Фрагмент уроку.
|
Майстер-клас.
|
|
4.
|
Дебрифінг. «Текстоцентричний підхід:переваги і труднощі»
|
Метод
«Прес».
|
Немає коментарів:
Дописати коментар