Формування
мовної особистості неможливо без роботи з текстом. На невеликому текстовому
матеріалі можна організувати виконання учнями великої кількості взаємопов’язаних навчальних
дій, послідовність яких відображатиме логіку уроку, допоможе
дітям усвідомити доцільність добору певних мовних одиниць, засвоїти мовні
правила та ще й удосконалити різні комунікативні вміння. Така форма роботи на
уроці є актуальною в умовах Нової
української школи, адже направлена на формування цілого комплексу компетентностей.
Вчителі Покровського району завжди зацікавленні
у запровадженні ефективних методів
навчання. 27 березня 2019 року на базі КУ «Районний
методичний кабінет» відбувся майстер – клас учителя української мови та літератури Срібненського НВК Шибарєвої Світлани
Олексіївни «Розвиток ключових компетентностей учнів через
текстоцентричне інтегроване навчання на уроках української мови та літератури».
Світлана Олексіївна поділилася досвідом роботи у авторській творчій майстерні
Царюк О.О.,учителя Маріупольської ЗОШ І-ІІІ ступенів №66 та власними творчим доробком:
уроками української мови та літератури на основі текстів за творчістю поета-земляка
Володимира Сосюри.
Учителі
виконували практичні завдання щодо синхронізації та інтеграції навчального матеріалу через мовну, мовленнєву та соціокультурну змістову
лінії навчальних програм,будуючи план-схему уроку на основі запропонованого тексту.
Творча група вчителів
української мови та літератури презентувала мовний практикум для 5 класу «Місяцелік»,
укладений на основі народного календаря, який включає завдання комплексної
роботи з текстами.
Методичний
захід ще раз переконав учителів –
філологів, що навчання
української мови на основі тексту як одиниці мови сприяє підвищенню
пізнавального інтересу школярів до її вивчення, підвищенню якості знань учнів та
формуванню цілісного сприйняття навколишнього світу.
Немає коментарів:
Дописати коментар